Framtiden?

Har aldrig tid för att sitta vid datan längre, därför leder det till mindre blogg inlägg. Men har ju heller inte speciellt mycket roligt att berätta, så antar att det inte heller är så många som bryr sig, hehe. Men denna veckan har jag inte gjort något annat en att jobba. Jobbade 12 timmar igår, och 10 idag. Bara att tacka och ta emot. Hoppas att det fortsätter såhär resten av september, så kommer jag bli mer en nöjd i slutet av oktober ;). Helgen spenderades med att knappt sova något alls. Fredags var jag taxi åt Kajsa som hade fest, och i lördags var jag på Sigges. Som var klart mycket roligare en sist jag var där! Så hoppas på en repris, inom en snar framtid. Och att sen jobba 5 timmar på söndagen, kändes i kroppen på måndagen när jag skulle ner på måndags möte i Halmstad med det andra jobbet. Som jag inte ens har tid för längre. Inte okej.
Måste även ta och bestämma mig nu vad jag vill göra med mitt liv. Framtiden bli allt verkligare och verkligare. Det känns att man inte längre kan förlita sig på att saker löser sig utan att jag tar beslutet. Utan jag måste fatta dom själv. Så ska man flytta eller bo hemma ett tag till? Fortsätta jobba eller börjar plugga? Om så, vilket jobb ska jag bestämma mig för att fortsätta med? Och det svåraste av allt, vad vill jag själv göra? Ja, jag tror ni fattar men har allvarligt talat ingen aning om hur jag ska göra.
Eller som Viktor alltid säger, jag ser problem i saker som inte ens är något problem. Och förstorar allt 1000 gånger, och funderar alldeles för mycket på allt. Kanske är det så nu med?
För visst löser sig allt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0