Ännu en jobb dag

Då sitter man här framför datan och tycker det är riktigt skönt att bara sitta. Varit en ansträngande dag på jobbet, eller egentligen inte. Men det är påfrestat för huvudet. Men bara imon kvar och sen är jag ledig på lördag. Skulle vart ledig hela helgen egentligen, men ska in och jobba delad på söndag. 10 timmar extra känns bra! :D Så på lördag ska jag inte göra något vettigt alls. Bara njuta av att ingen klocka ringer halv 6 på morgonen och ingen annan att passa upp en mig själv. Har jag tur så kommer jag hälsa på lilla Charlie på lördag. Bara 4 veckor kvar nu till jag kan hämta hem honom! :D Har jag tur kanske jag kan ta honom lite tidigare, vet inte hur viktigt det är att det ska ha gått 12 veckor, hehe. Längtar gör jag iaf, tills jag kommer att äga min egna lilla misse tisse :D
Men men, vi får se när, hur och var detta händer. 
Nu ikväll ska jag då inte göra mer ansträngande. Jag hoppas på att det finns varmvatten så jag kan duscha och runt 9 ska jag krypa ner min efterlängtande säng. Varje gång klockan har ringt denna veckan, har jag varit helt övertygad om att klockan går fel. För det är alldeles för mörkt ute för att klockan ska vara halv 6. Märks att det går mot vinter. =/
Haha, blev ett inlägg med inget sammanhäng alls. Menmen, så kan det gå ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0