Snart 19 år!

Det känns som jag håller på att bli sjuk. Känner mig tung i huvudet och börjar känna av lite halsont. Inte speciellt roligt, med tanke på att det alldeles strax är helg. Eller, om 1 dag, men skönt ska det bli. Första hela helgen som jag är ledig nu, på en flera veckor! Kommer jobba på Ekbacken imorgon. Skönt med lite omäxling. Det är iaf ett jobb som jag kan, och av vad jag får höra så är det även väldigt nöjda med mitt jobb. Så det är alltid roligt och trivs bra där med :) Så nästa vecka kommer jag jobba både måndag, tisdag, onsdag, fredag, söndag, där. Kommer jobba på min födelsedag, men som tur är bara till klockan 5 och är ledig dagen där på. Så hoppas på att mina kära familj hittar på något för mig, hehe. Men dock så kommer Alma operera sig den 7 september, så chansen är väl inte så speciellt stor =/. Menmen, får se hur det blir. Men hoppas kan man ju alltid göra!
Nu ikväll händer det inte så mycket, ska strax iväg till sjukhuset. Sen blir det lung kväll med förhoppningsvis någon annan mat en varma mackor. Sen blir det bara att mysa ner sig i täcket med en kopp te och något bra att titta på!
Hade gött! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0