Ny klippt och ledig :D

Ledig idag då. Och tror inte riktigt ni fattar hur skönt det är att bara kunna sitta här framför datan och inte göra något vettigt alls. Men märks att kroppen är van vid att jobba, för håller stenkoll på vad klockan är. Precis som om jag skulle jobba kväll idag.
Men innan idag har jag varit iväg hos Ann-Sofie och klippt mig. Blev inte så stor skillnad, bara det slitna i topparna. Men har bestämt mig för att inte låta det gå så lång tid emellan gångerna. Så ska klippa mig igen i slutet av november. Och då ska jag försöka komma på någon förändring, hehe. Men är så dåligt på sånt^^
Funderar på om man ska försöka hitta på något vettigt att göra idag eller om man ska tillbringa dagen att skriva om CV och kolla efter andra jobb. Om det hade varit bättre väder och jag hade vetat koden i sadelkammaren hade jag åkt och hälsat på Paysan. Saknar nämnligen min lilla tös. =/ <3
Men ikväll ska jag iaf på aerobic i Burseryd. Får se hur det går, har ju aldrig gått på något sånt innan, hahah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0