Mycket mysig idag!

Nu har jag satt mig till ro efter en väldigt lång dag. Jobbade först mina timmar, sen så kände jag ett sug efter att träffa min älskade lilla häst. Så då åkte jag dit, och blev där i nästan 3 timmar. Lika roligt varje gång man åker dit, och man märker att hon känner igen mig. Blev hälsad med en liten gnäggning, och hon kom fram till mig med en gång! Och även fast hon är 20 år nu, så är det samma energi knippe att rida. Hon studsar och har sig, men man kan inte göra så mycket annat en att le åt henne. Min fina lilla Paysan <3
Annars händer de inte så mycket, har lämnat in min bil på lagning för 2 gången nu. Hoppas det hjälper med att bara byta ventilen och inte att man måste byta hela jävla boxen. Håller mina tummar!
Nu ikväll ska jag titta på House när det börjar klockan 9, och lyxa till det med att vara vaken länge. Jobbar eftermiddag imon :) Men sen upp tidigt 3 dagar i rad =/
Så nu är det dags för Idol! Ha det bra! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0