Fredag, men ändå inte

Känns inte som fredag idag, kan beror på att jag kommer jobba imon med. Tufft liv. Idag har jag haft en helvetes dag på jobbet. Har slitit som ett djur, pga att jag har jobbat med en tant som tar 100 år på sig inne hos varje. Plus att hon försvinner hela tiden. Vet inte hur många gånger jag har ståt och väntat på henne. Så bokstavligen kokade ur mina öron när klockan började närma sig 14.00. Men jag och Lena drog lott om det, så får skylla mig själv att jag valde fel telefon. Så nästa gång blir det din tur Lena! ;) Men bara vart till att andas djupa andetag och le  hela dagen.  ^^ Sen att man blir tjurig när man kommer hem, är en helt annan sak. Någon gång måste man ju bli av med det;)
Ikväll blir det att kolla på Idol, sen blir det nästan dags att lägga sig. Får se om hur trött man är. Klockan ringer 05.40, en lördag inte riktigt okej. Sen blir det hem att göra sig i ordning och vila, för att sedan tagga Sigges på kvällen! :D Haha, kommer vara rätt så död på söndag har jag en känsla av. Jobba 10 timmar lördag, slutar 21.00 ska tilläggas, och sen party på kvällen. Blir svårt att slå förra gången, men får väl iaf ge det ett försök! Men slutet av förra gången går iaf inte att slå, med egen privat skjus och allt :D ;)


^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0