Träning

Nästan precis kommit hem från träningen. Var meningen att det skulle vara step up ikväll, men hon var sjuk. Så det fick bli lite gympa ist. Men skönt att gör något vettigt idag. Så nu har jag ätit lite och dricker lite varmt. Håller på att frysa ihjäl för att ingen eldar här förutom jag, och jag tycker nu att någon annan kan hämta ved. Men då blir det såhär kallt ist.
Så nu blir det film senare ikväll, men inte kul att titta på film själv. Men börjar dock vänja mig vid detta liv. Och inatt fick jag iaf sov sällskap, Kira fick följa med ner och ligga jämte mig i sängen, haha. Tror nästan hon får göra det inatt med. Gillar inte det här med att ligga ensam i ett svin kallt rum. =/
Men nu tror jag det är dags att förflytta sig ifrån datorn, till tv.
Ha de super! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0