Slappar dag

Idag är det en sån dag, inte göra något vettigt alls, dag. Har sovit alldeles för länge, suttit lite för länge vid datan. Tills jag då bestämde mig för att plocka undan på mitt rum. Så inatt kommer jag kunna sova med utsträckta ben, vet inte när jag kunde  göra det sist, hehe. Har ju en tendens till att lägga alla mina kläder i längst ner i sängen. Men nu är allt inne i garderoben, och nya sänglakan på sängen. Riktigt mysigt :)
Nu är även september lönen insatt på mitt konto, känns riktigt bra kan jag ju säga. Så har säkert suttit och tittat på resor i 2-3 timmar. Vill så gärna åka iväg. Men har ju ingen aning vad jag sla göra av mitt liv, så det smartaste hade väl varit att stanna hemma och spara allt. Men ändå, hade vart så sjuuuukt roligt! Och det känns så tråkigt att bara jobba, jobba och jobba, men det enda man lägger pengar på är bensin och skador på bilen. Menmen, får väl se hur allt löser sig.
Ikväll blir det väl att titta på ännu en film, jobbar eftermiddag imorgon. Så man har inte så bråttom med att komma i säng. Skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0