Sömnbrist och allmänt deppig

Har de sista 2 nätterna inte sovit mer en 4 timmar. Och en stor anledning är att jag har så sjukt mycket att klura ut. Mamma får lägenheten i Burseryd den 1 november. Och allvarligt talat, jag vill inte med dit. Känns inte riktigt som om hon egentligen vill det heller. Men då är den stora frågan, vad ska jag göra? Jobba, eller börja plugga? Men vad jag en vill göra, så måste jag komma på VART jag ska göra det. Vet inte hur mycket man ska våga chansa heller. För i grunden vet jag nog faktiskt vad jag vill göra, men vet inte om jag vågar. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag göra ett impuls val. För det är så jag tar mina beslut. Som i måndags, får för mig under loppet av 5-10 min, att sätta mig i bilen och åka 23 mil. Ett riktigt bra beslut, som jag mer en gärna skulle göra om. Men verkligen en ren impuls.
Sen finns det ju annat att tänka på med, som är den verkliga orsaken till varför det tog 1,5 timme för mig att somna igår. Något där jag vet vad mitt hjärta vill, men än en gång handlar det om att våga.
Nu i eftermiddag kl. 17.38 ska jag in till Gislaved och besiktiga min bil. Hoppas verkligen på att den går igenom. Så att iaf, ett problem kan lätta från mina axlar.


Kommentarer
Hanna

Var har Matilda tagit vägen? Du har väl inte slutat blogga?

2010-10-08 @ 11:58:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0