Snart en ny vecka

Nu efter att ha läst alla andras bloggar, så tänkte jag att det är väl lika bra att jag med skriver ett litet inlägg. Inte för att det har hänt så mycket nytt sen jag skrev sist. Men har vart skönt att vara ledig hela helgen och vila upp sig inför den hårda kommande arbetsveckan. Men ska väl inte klaga över att jag får jobba, och det är roligt att vara på Ekbacken! Men nu i helgen har jag inte gjort så mycket. I lördag så vara hela familjen i Borås. Behöver köpa mig ett par nya skor, men som vanligt är det näst intill omöjligt att hitta några som duger. Men ist hittade jag lite annat. :) Roligast av allt var idag när jag va ute och cyklade med Alma, hon ska ju försöka vara lika cool som mig. Och skulle då försöka sig på att cykla med en hand. Vilket resulterade att hon hamnade halvägs ner i diket. Sen så skulle hon testa spotta samtidigt som hon cyklade. Vilket resluterade att hon spottade sig på armen. Haha, hon är ju så jäkla söt. <3
Imon börjar jag inte jobba fören kl 15.00. Skönt med sovmorgon. :) Borde egentligen ge mig ut lite innan, men det känns som jag står och trampar i någon jävla träskmark och kommer absolut ingen vart med det. -.-
Nu ska jag strax ta och sätta mig lite vid tv och förhoppningsvis så kommer jag att få kolla på Bones. :)
Ha det så bra!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0