Inställda planer

Sitter fortfarande inomhus och funderar på vad man ska hitta på idag. Ska ju vara kanon väder hela veckan, så man kan ju inte riktigt sitta inne med gott samvete.
Meningen var att några ifrån Skåne skulle komma till oss idag, men efter många ändrade planer kommer dom inte alls. Så nu får man hitta på andra saker att göra fram till torsdag ist för att festa. Tråkigt.. Hade verkligen sätt fram emot detta. För sist de var här, förutom sista kvällen som är orsaken till att dom inte kommer idag, hade vi verkligen hur roligt som helst. För både Philip och Jonas är verkligen jätte roliga snubbar. Så meningen var att det skulle bli en favorit i repris, men icke san icke. Och ännu bättre när man får veta det 2 dagar innan de ska komma..
Så vad gör man ist? Är sugen på att åka och hälsa på lilla Paysan, men Anne svarar inte, och känns dumt att komma dit utan att ha pratat med dom + att jag inte vet koden till sadel kammaren.
Något annat som måste göras är att städa/tvätta min bil. Men för det behöver jag högtryckstvätt och Fidde svarar inte om jag får låna hans. Och vad finns det mer som man kan göra här i Burseryd? Eh, så gott som ingenting skulle jag tro.
Måste iaf lämna datan nu och gå ut i det fina vädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0