Vååååår!

ÄNTLIGEN, efter 4 låånga månader men jävligt mycket snö och ett jävligt kallt och äckligt väder så kan man nu officiellt säga att våren är här för att stanna! Har varit toppen väder till och från nu i 1 vecka, och kan man vara på annat än bra humör?
Och detta har nog varit den bästa veckan sen skåningarna åkte hem. Har jobbat 5 dagar i sträck + mötes tur. Det mesta jag har jobbat på 1 vecka sen vi kom hem från Thailand. Tisdags tog jag och Lena bilen upp till Jönköping, för att shoppa sommar kläder. Och shoppade gjorde vi.. Hade runt 7 kasar var när vi till slut bestämde oss för att lämna affären innan vi gick helt bakrut. Igår satte jag på sommardäcken på min älskade bil. Kan stolt säga att jag gjorde så gått som hela arbetet själv, förutom lite muskelstyrk hjälp med skruvarna från Fidde. Sen blev det frisören med kompanjonen och slutade på Sabinas med Lena och Madde! Riktigt trevligt dag helt enkelt! :)
Idag/kväll blir det Halmstad med Lena, hon slutar vid 2 tiden. Och innan dess ska jag ha hunnit duscha, och packat klart min väska. Tror det är dags att sätta lite fart, är iaf taggad till tusen! Kommer, som alltid när det är oss vi pratar om, bli en grym kväll! :D


Bild från Thailand, 3:e dagen. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0