Why do all good things..

För att vara party lördag är jag ganska otaggad för tillfället. Ligger med dator i knät, och kan inte riktigt bestämma mig vad man ska göra med denna kvällen. Egentligen borde jag inte göra något alls, och bara spara på mina pengar tills vi åker. Men hur jäkla tråkigt är inte det? ...
Känner mig smått deppig också för den delen. Jag tänker alltid, jag ska fan inte bry mig längre, men har aldrig varit en person som lyckas med det. När man tänker på det, så har dem månader vart bland de bästa i livet. Man ser alla bilder, hur fruktansvärt roligt vi hade det. Alla planer vi hade för framtiden. Helt sjuka var vi. Oskiljaktiga. Men vad som lyckades bryta detta, är av samma anledning som det alltid är. Men när man tänker på det, så förstår jag inte hur vi kunde låta det gå så långt, vara så jävla barnsliga. Går på ordspråket "Det är aldrig ens fel, att två bråkar". Vilket också stämmer. Men måste också säga, att jag heller aldrig har känt mig så sviken.
Vet inte ens varför jag bryr mig just idag, när det har gått månader sen allt bröts. Men idag är det bara en sådan dag, en dag där man tänker lite för mycket på allt. Såna här dagar jag ser till att undvika nu förtiden, vilket jag har blivit väldigt bra på också. Men en tjej som tänker mycket, kommer alltid vara en tjej som tänker mycket. Oavsett vad.
Nu blir det duschen, och sen blir det trevliga människor och mycket alkohol. (Y)

"Why do all good things, come to an end?"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0