Galen lördagskväll!

Måndag kväll, och första dagen på denna veckan är färdig jobbad. Har 4 dagar till, och sen får jag lov att ta lite semester. Fast jag ju egentligen inte klaga eftersom jag kommer ha semester i 2 veckor på Bail, hehe. Har schema fram till den 20 augusti, men hoppas verkligen att jag får jobba mer efter det. Kommer bli segt annars att bara gå hemma och vänta på att man ska ge sig iväg.
Sen nu den 22 augusti, nu på måndag, har jag bokat tid för att ta min sista vaccinations spruta. Usch, fy, blä. Gjorde så jääävla ont sist =/ . Men sen så är jag skyddad mot Hepatit A + B, i mer än 20 år fram över!
Lördags kvällen blev riktigt lyckad! Efter en liten hastig sminkning så gav jag mig iväg till Reftele för att möta upp Jenny & Gabby hemma hos Gabby. Snabbt beslutade vi oss för att åka vidare till Gislaved, till Simon där några andra killar var på förfest. Sedan vidare till Sigges där September spelade. Väl på Sigges var det mycket, men trevligt folk. Kvällen slutade med ett väldigt surrande huvud hemma hos Gabby. Men som sagt, det blev en riktigt lyckad kväll. Förstår inte varför det alltid är att de kvällar som man slänger ihop som hastigast blir roligast? För så är det alltid.
Min kamera har ju gått sönder, så tyvärr har jag inga bilder att visa.
Och nu är det dags att dejta kudden, upp tidigt imorgon för att jobba!.
Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0