Regn och rusk

Idag har det varit riktigt pissväder. Jobbade till halv 2, och blev dyngsur efter att ha kört runt mat till folket. Inte alls roligt, faktiskt. Imorgon blir det också jobb ett x- antal timmar, hääärligt!! Annars lär det nog bli en lugn helg, har inga planer än så länge. Och känner min inte speciellt angelägen om att göra något heller, men man är ju heller inte helt omöjlig, haha.
Nu är det bara 31 dagar kvar till vi flyger iväg till främande land. Bokade igår så att vi har ett hotell att åka till när vi landar. Men bokade bara rum för 1 natt, men skönt att veta att man får en säng att sova i när vi landar på eftermiddagen. Men efter det, så ska vi leta efter hotellrum för 15 kr natten, låter faktiskt lite lagom dyrt.. ;) Men fattar ni, 31 dagar kvar?! Helt sjukt. Tiden bara flyger iväg som ingenting.
Nu ska jag försöka hitta motivationen att åka iväg till stallet i detta pissvädret. Men antar att det kommer sluta att jag snart sätter mig i bilen och tar mig en tur till älskade hästen. För det är alltid lika roligt när man väl kommer dit!
Så kanske dags att byta kläder?


Något finare finns inte. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0