22 dagar kvar!!

Då sitter man här igen, söndag, ny vecka att planera. Sista rycket nu att fixa allt inför resan. Ska ringa imorgon och fixa försäkring, hoppas på att priset har blivit yttligare lite längre. Regnar det inte ska jag även städa ur bilen. Ska be Janne göra en lätt service på den med. Sen ska den bara besiktigas, så är den redo för att läggas ut på blocket.. Det känns tugnt att behöva sälja den. Men pengarna kommer behövas. Och onödigt att ha en bil här hemma som kommer stå och sjunka i värde och kosta pengar.
Och just nu känns allt riktigt bra. Denna helgen har varit hur skön som helst. I fredags var det för jobb till halv 2, sedan följde jag med Amanda till stallet. Sen var det Chappen som gällde. Fy fan. Shotade fisk 10 minuter innan de stängde, absolut inte det smartaste draget, haha. Men riktigt roligt hade vi!!
Lördagen var det jobb och sedan till stallet med kusin vitamin och rida pållarna. Alltid roligt att ha någon att prata med om allt mellan himel och jord! Idag var jag hemma hos pappa med missen, och hoppas på att hon kommer trivas där sen.
Nu i veckan har jag som sagt endel att pyssla med. Sen till helgen är det 20 års fest för mig. Nära och kära kommer hit för att äta god mat och dricka alkohol. Sedan lär det bära av till Sigges, hoppas på det iaf!
Sen helgen efter det ska jag förhoppningsvis ner till Malmö för att fira 20 års dagen och träffa trevligt folk. Hade varit riktigt roligt faktiskt. Men vi får se, vi får se.
Nu börjar detta inlägget bli tillräckligt långt för att de som orkar läsa allt, får en guldstjärna.
Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0