Working Holiday Australia Visum - check!

Jahopp, då har man gått och fått höftleds inflammation lite plötsligt så där. Fick skit ont i benet måndags eftermiddag strax innan jag och Jenny skulle iväg till stallet. Sen efter 2,5 timme på hästryggen, så kunde jag knappt stödja på benet längre. Men hade iaf en riktigt mysig och trevlig ridtur, mycket prat om resan, gamal galna minnen, och annan snicksnack. Ska se till att göras om inom kort tid igen! Menmen, tisdagen spenderades på sjukhuset, först Smålandsstenar vårdcentral i 2 timmar, direkt vidare till Värnamo sjukhus där vi tillbringade nästan 4 timmar. Blev både rönkten och ultraljud på benet/höften innan de kom fram till va det va. Men som tur är inte detta något allvarligt. Och är redan bättre ifrån igår till idag, så det är jätte skönt! :)
Hoppas på att vara tillräckligt pigg imorgon för att åka ner till Halmstad med Jenny och Gabbi. Förfesta till våran Bali resa, som det bara är 48 dagar kvar till! :D Har sagt att vi måste förbereda oss lite innan vi åker, fira till det ordentligt!!
Nu har jag även ansökt/betalt/blivit godkänd att inträda till the land down under! Bara försäkring och snygga till CV:et lite sen är grunden klar för vad som väntar mig bortom Sveriges gränser. AWESOME !!!!! :D
Nu ska jag titta lite på en serie, får se hur länge jag kan hålla mig vaken, hehe.
Godnatt ! ♥

"Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du tillbringa livet på 1 ben."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0