2 nätter kvar i helvetet.

Då var det bara typ 1 dag / 2 nätter kvar på helvetet på jorden. Vart i Smålandsstenar idag och tagit våran andra, men inte sista spruta. Ska ju ta en till om typ 6 månader, för att få det långvariga skyddet, men vi har fått så att vi klarar oss denna resan. Men fy faaaaan vad ont det gör. När de sprutar in vaccinet denna gången kändes det som nigara fallet befann sig i min arm. Verkligen väldigt jätte otrevligt, och sen att man inte kan röra armen utan att det gör ont som fan gör heller inte saken bättre. Menmen, nu har vi bara det roliga kvar fram för oss! :D
Har även börjat packa idag, men det där med att packa lätt vikt är inte riktigt min grej. Så får fortsätta imorgon, eller på torsdag. Har ingen aning om hur jag ska få tiden lyckas gå fram till torsdag eftermiddag. Känns som man sitter på nålar hela tiden. Och man blir ju bara ännu mer sugen att sätta sig på planet, när det nu har börjat snöa här hemma, + att det är typ -10 ute. Svinkallt.
Så känns skönt att man snart ligger i 30 graders solsken och steker. Så jääääävla underbart! :D
Nu ska jag fortsätta titta på något avsnitt av någon serier, med min älskade misse på magen. Snacka om seperations ångest. Vart utan henne max 5 dagar och det var när jag var nere i Linköping. Nu ska jag klara mig 2 veckor utan henne. Hur ska jag klara mig?


Kommentarer
Sandra

Hej!

Hur var det att jobba på stall kuska hus?

Tacksam för svar!



Mvh Sandra

2011-03-20 @ 11:22:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0