All in.

Och där försvann det lilla vårvädret som vi hade. Har snöat hela dagen idag, men även igår. Men som tur är lägger sig inget för att det är för blött. Men ändå, känslan man får när man tittar ut genom fönstret och man ser snö är inte okej. Men om 2 veckor vid den här tiden, så ligger jag och Lena på en strand med 30 graders sol och steker. Det gör ju att man blir lite mer positit i det hela.
I helgen blir det Halmstad igen. Riktigt roligt hoppas jag att det kommer bli! Är lite smått otaggad eftersom jag har fått min berömda hosta. Inte alls kul, vill jag lova. Men får ligga hemma och vila upp mig nästa helg ist! Så åker ner till Halmstad vid 5 tiden, bort till Eurostop för att gå på systemet, eftersom de inte hade de shot matrialet som vi ville ha. Sen blir det till lägenhet och göra sig i ordning och åka in till stan. Blir väl antagligen Club Moon som vi drar till ikväll. Eller först The Coner och shota teqila, hehe.

Men ikväll super vi bort mina bekymmer, all in så att säga.


Outfiten förra lördagen. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0