Hel helg i Halmstad!

Dags att uppdatera lite om vad som har hänt under helgen.
Lämnade lilla Burseryd strax efter 12 för att åka ner till blåsiga Halmstad. Gick lite i stan för att inhandla kläder att ha på oss under kvällen, även blandning till spriten.
Jag, Lena, Sara och Vicki hade förfest i lägenheten. Fast det var bara jag och Lena som drack, hehe. Drog in till stan vid halv 11, började på The Coner med att shota teqila och snacka med några killar som bjöd på öl. Vidare till Club Moon där vi dansade hela natten lång, hade riktigt trevligt! Efter en händelserik kväll så låg vi i våra egna sängar runt 6 på morgonen, hehe.
Lördagen: Vaknade vid 10. Drog iväg till Eurostop för en fika på Expresso House. Hem för att sova och tagga om för kvällen. Sen vart denna kvällen ungefär likadant. Drog in till stan vid halv 11, drog först till The Coner för att shota. Vidare till Moon och betala 100 kr inträde och det var absolut inget folk där. Jag och Lena och sen 3 polaker, som senare på kvällen försökte våldta oss, typ. Men jag räddade oss. Men iaf, vidare till The Coner igen där jag hör någon som ropar på mig. Vänder mig om och ser Sophia springa emot mig i världens fart. Slutade med att vi krockade/kramades så att vi ramlande in i glasrutan och ner på marken. Sen luktade det bränt efter oss, haha. Men det gjorde lätt hela min kväll att träffa henne. Saknar mina Plönninge brudar! <3
Denna kvällen låg jag i min egna helg klockan 7 på morgonen och vaknade 11. Så har verkligen inte fått många timmars sömn, men fy fan vad roligt vi har haft det! :D


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0