Lena har blivit stor!

Efter att ha dragit på mig världens förkyldning efter helgen, så har jag tillbringat de här första dagarna av veckan i soffan. Igår gjorde jag bokstavligen inget annat än att sova. Sov till 1, somnade igen vid 4 till halv 6. Somnade vid 8-9, House dags. Somnade igen vid halv 12. Helt sjukt. Men idag så känner jag mig mycket piggare och fräschare. Har nämligen duschat idag, längesen det hände hehe..
Så nu har jag 30 minuter att fördriva innan jag ska klä på mig skinjackan och tygskor för att gå ut och möta våren med ett leende. För idag är det verkligen riktigt vår väder här, vilket gör att det enda jag har tänkt på hela morgonen är när vi åker till Thailand. Vilket det bara är 15 dagar kvar till. Och längtar som en jävla galning, vilket antagligen är helt förståligt.
Så om 30 minter ska jag åka och hämta Lena för att åka vidare in till Gislaved för att ta hennes oskuld på systemet. Snacka om stort, lilla Lenis har blivt 20 år! Firade det förra helgen och kommer fira det i helgen igen, hehe. Vet bara inte riktigt vart vi ska ta vägen. Kanske blir det Halmstad igen, eller om man ska chansa på Parken. Tåls att tänkas på.
Snart dags att åka, Ciaoooo! ♥


Den otroligt snygga 20 åringen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0