Spårad lördags kväll.

Fy fan vilken kväll jag hade igår.
Både jag och Lena jobbade igår kväll. Jag till 9 och Lena till 8, så efter det så var det bara att tagga till och sätta sig i bilen och åka ner till Halmstad. För inte kan vi sitta hemma sista helgen innan vi åker. Så vi shotar lite i bilen innan vi tar på oss klackarna och ska gå ut. Kommer till Asian, där faktiskt fanns lite folk. Men går vidare förbi Club Moon för att kolla hur det ser ut där. Blir upp raggade av ett par killar, så dumma som vi är följer vi med dom in till Moon. Vilket visade sig att inte vara något folk alls, ungefär som vanligt med andra ord. Men vi har ändå riktigt jävla roligt. Blir bjuda på teqila, öl och champange. Har verkligen jätte trevligt och roligt.
Där emot slutar den inte lika roligt. Eftersom jag får för mig att gå och prata med Marcus. Så nu har jag iaf fått slå och skrika på honom. Vilket han väldigt mycket förtjänar. Jävla idiot är vad han är. Men gör mitt bästa med att undvika och tänka på honom för blir bara jävligt mycket emo av det.
Men iaf, i det stor hela vart det en lycka lördags kväll, med en visdom rikare. Aldrig blanda mintuu och teqila. Det slutar jävligt spårat, tro mig.
Föresten är det bara 4 dagar kvar till Thailand. På torsadag lyfter planet, faaaan vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0