Gav mitt hjärta till ett jävla svin.

Längesen man skrev här, men har ingen aning om vad jag ska skriva. Med tanke på att hela min värld har bokstavligt talat vänds upp. Kän släppa här "bomben" så alla mina kära plönninge vänner få veta.
Marcus var otrogen mot mig, hela tiden under de 2 åren vi var tillsammans. Fick veta detta i lördags när han sa det för att han vart förbannad på mig. Har även fått bekräftat av kompis till han att det faktiskt stämmer. Och det är inte bara en tjej. Utan varenda jävla fest som jag inte har vart med på. Så detta är inget dumt ryckte, utan bara den hårda jävla sanningen. Så som ni förstår går jag just nu runt i någon slags dimma av en verklighet som jag inte kan förstå mig på. Fattar inte hur den personen jag har litat mest på i hela mitt liv, har kunnat ligga jämte mig, titta mig i ögonen och säga att han älskar mig utan hela sitt hjärta. Och att han aldrig skulle kunna göra något sånt mot mig, att det älskar han mig alldeles för mycket för. Hur han har kunnat titta mig i ögonen, gång efter gång efter gång och ljuga mig rak upp i ansiktet. Jag fattar inte. Min syn på kärlek har ändrats jävligt mycket på bara ett få dagar, och vad fan kärlek kan betyda har jag ingen jävla aning om. Men att jag har älskat honom av hela mitt hjärta finns det inga tvivel om. Och att få reda på en sån här ska är fan inte roligt.
Tror ni fattar hur jag känner mig, så lämna det här. Ska gå ut och lugna min oro.



Vill bara slå dig så jävla hårt. Slå.Slå.Slå.Slå.


Kommentarer
Mathafucka

Han har ju inte knullat med nån

2011-03-20 @ 00:07:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0