Vilket jävla liv.

Förstår varför jag har undvikit tills idag att lyssna på Melissa Horn. Väcker alldeles för mycket känslor. Som jag inte har någon aning om vart jag ska göra av.
Ikvällen har inte varit den bästa så att säga. Det är helt sjukt vad jag längtar efter att komma bort här ifrån. Det är sjukt hur livet har kunnat gå ifrån att vara så bra, kännas så bra. Sen efter att ha fått reda på en sån sak, så känns det som att hela jävla livet kraschar ihop. Att man har levt i en jävla lögn i 2 jävla år. Att man har lagt ner hela sin jävla själ i ett förhållande som han inte ens kunde hålla sig trogen eller säga den jävla sanningen till mig. Att man har älskat ett jävla kille så jävla mycket, och det enda han har gjort är att ljuga mig rakt upp i ansiktet. Tror det är ett väldigt få antal människor som har sån jävla otur. Så att ens tänka sig vad det är jag försöker komma igenom tror jag ingen förstår.
Men är glad över de som hör av sig och faktiskt bryr sig om hur man mår. Känns bra att höra från alla andra vilket jävla svin han har vart och försöker känna lite medlidade.
Så nu är det 3, imorgon när jag vaknar 2 dagar kvar, tills vi ska åka ner mot Landvetter och ska åka 11 timmars flyg ner till Thailand. Så jävla underbar, 2 veckor utan något jävla brustet hjärta eller annat trams. Fy fan vad jag längtar.

Life is a bitch, and then you die.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0