12 timmars jobb

Då var denna dagen snart slut, och utan att ljuga kan jag säga att jag har tillbringat hela min dag på jobbet. Börjar jobba 06.45 och kom hem strax efter halv 8 på kvällen. Men är ju inne på Gläntan nu, så det har varit en riktigt trevlig dag! :) Men nu har man inget mer bokat, kommer antagligen få jobba 20 januari. Men den 20, hur lång tid är det inte kvar tills dess?! Skulle inte säga nej till ett normalt jobb...
Än så länge håller internätet upp till mina förväntningar. Ska snart ta och krypa ner i sängen och njuta av en film, har bara inte riktigt bestämt mig vilken än. Får se vilken det blir, och hoppas på att den är bra! Imorgon ska jag för andra gången denna hösten sätta igång på riktigt att söka jobb. Får se om jag bättre lycka denna gången, hoppas på det. Eftersom jag blir mer och mer säker på att jag faktiskt inte hade velat börja plugga efter sommaren. Men vi får väl se, vi får väl se. Har hört att allt löser sig tids nog, så hoppas på det. (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0