Aldrig någonsin.

Ligger i sängen och är något fruktansvärt arg på mig själv. Hela dagen har verkligen varit toppen, fram tills nu. Somnade i kanske 20 minuter innan, för att sen vakna och inte kunna somna om. Vilket bara gör att tankarna kommer ikapp mig. Är så arg på mig själv att jag kunde göra ett sånt misstag och att jag inte har fattat det fören nu ca 4 månader senare gör mig något fruktansvärt arg? ledsen? irreterad? besviken? smått depp.  Börjar verkligen tröttna på att ligga vaken om nätterna och inte kunna sova. Inte har jag heller någon att ringa som faktiskt bryr sig. Eller är det såna här dagar som det faktiskt händer något på, så har man ingen att dela sin glädje med.
Ska aldrig någonsin ta någonting förgivet igen. Och ska aldrig någonsin igen lockas av gräset som är grönare på andra sidan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0