Äntligen lite jobb

Har absolut ingen koll på dagarna längre. Har inte gjort ett piss på 2 dagar och blir så gått som galen på att inte ha något riktigt jobb. Ska iaf in och jobba imorgon på Gläntan, demens avdelningen. Ska bli roligt, är så mycket lugnare och mysigare där inne. Hoppas bara jag jobbar med någon trevlig människa också. Vet att både Lena och Madde jobbar inne på Lyckan och Ängen, så lite tråkigt att man inte jobbar med någon av dom. För det är alltid lika trevligt! :')
Nu ikväll har vi beställt kläder ifrån H&M notan slutade på ca 2000 kr. Tur att inte allt är mitt, hehe. Tror mina saker slutade på ca 800 kr, men dår har jag fått ett x antal linnen, 1 kofta, 1 par byxor och ett par skor. :) Alltid trevligt med lite nytt nu inför våren som jag längtar så mycket efter. Är så glad över att man ser asfalten och kan gå utanför dörren utan att frysa nosen av sig. Men har hört att det ska bli kallt nu i mitten utan veckan och mer snö ska det komma. Ta mig till ett varmt land, tack. :) Börjar verkligen hata denna snö och kyla..........
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på mina sista avsnitt av Califoniacation, inte för att det någon gång går som jag vill i den där serien. Men man kan ju bara inte lägga ner och titta på den.
Godnatt. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0