Bra dag!

Just nu känns allt näst intill perfekt, är iaf på riktigt bra humör för första gången denna veckan. Jobbade ca 1 timme med Lena och Madde, då går det inte göra så mycket annat än att se ljust på livet. Imorgon ska jag och Lena ta spruta nummer 1, nästan lite nervös för jag hatar sprutor. Lördag blir det antagligen Halmstad, för att dricka en jäkla massa god dricka. Lenas lilla syster har ju en lägenhet där med, så det blir ju perfekt för mig att köra ner dit efter som jag jobbar till 9 och sen sover vi över i Halmstad. Är så sjuuuukt taggad, så hoppas inte någon sätter käppen i hjulet för våran plan... ;)
Har även fått ett jobb erbjudande som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. I ett stall uppe i Malmköping, ligger rätt nära Stockholm. Och egentligen verkar det inte vara så dåligt jobb heller, men det är om man ska vänta och hoppas på något annat med lite bättre betalt.. Men det tåls ju och tänka på, så vi får se.
NU blir det ett ansnitt av Californiacation innan det blir dags för min behövande skönhetsömn. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0