In i dimman!

Då är det ca 1 timma kvar till Lena slutar jobba och det är dags att börja drickadet igen. Eller, jag har kanske reda börja med lite gott, hehe. Ikväll är det Parken som gäller, Björn Rosenström ska dit, så hoppas på att det kommer vara riktigt mycket trevligt folk. Ska se till och ta lite bilder ikväll, så jag har något att lägga upp i bloggen!
Gårdagen tillbringade vi nere i Halmstad. Åkte här ifrån strax innan 7, för att åka till Simlångsdalen där Emilia och Josefin och Josefin väntade. Riktigt trevligt att träffa dessa brudar! :) Sen åkte jag, Lena och Emilia vidare in till Halmstad för att gå på "Night of Passion". Samma sak som jag och Johanna var på förra året. Men det var en liten besvikelse att det var samma manliga stippa denna gången, som förra året. Men hade riktigt trevlig kväll!
Så nu är det bara in i dimman igen, smika mig måste jag göra också.

Seee yaa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0