Teqila och mintu

Måste bara skriva av mig lite, nu när jag för än gång skull är på riktigt bra humör!
Lördags kvällen blev helt galen lyckad! Jag och Lena kom ner till Halmstad ungefär vid halv 11 tiden. Tog oss någon mintu shot och smirnoff, sedan redo för vad kvällen hade att vänta. Träffade några riktigt trevliga killar på Asian, drog med dom till The Coner, (där vi redan hade vart). Shotade teqila, som det kommer dröja ett tag tills vi gör igen.. Riktigt mycket folk och fy fan vad roligt vi hade. Sen vid 2-3 vart det en lite svacka. Men slutade med att vi fick åka polis bil till lägenheten som vi skulle sova i. Och fy fan vad vi skrattade hela kvällen och dagen efter. Var verkligen väl behövligt efter all skit som händer.
Och bättre ser det ut att bli. För på fredag kommer det bli Underbar nere i Halmstad, har jag tur får man träffa lite härliga brudar, Emilia, Mimmi och Josefin. Jag och Lena kommer i vilket fall som helst åka ner dit, om Lena inte mesar sig för mycket, för hon jobbar på lördagen. ^^
På lördag kväll blir det Parken, tror jag, om vi inte satsar på storstaden igen. För kostar fan 180 kr att komma in på Parken och då är det bara bönder och blattar, marioteten iaf.. Då kostar det ungefär lika mycket som att åka ner till Halmstad igen. Vi får hel enkel ser hur det blir.
Men iaf, humöret är iaf på topp och allt känns riktigt bra just nu! ÄNTLIGEN!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0