Uppdatering

Äntligen har man fått tillbaka sitt internet! Har vart utan det är minst 3 veckor, 3 jobbiga veckor... Men nu är det äntligen installerat och klart. Bara till att hoppas att jag blir nöjd med detta, eftersom det är jag som har fixat allt.
Kort sammanfattningen om vad som har hänt under dessa veckor då: December gjorde jag inget annat än och jobba, fick se att jag hade fått ihop över 140 timmar, inte dåligt för att bara gå som timvikarie. Men nu ser det inte ljust ut för oss längre. Dags att börja söka annat kanske? Har även börjat på en annan avdelning nu, Gläntan som är för de dementa. Roligt att testa på lite nytt, och hoppas väl på att få jobba lite mer också.
Så speciellt mycket julfirande har det inte blivit för mig i år. Jobbade hela julhelgen, och nästan 2 veckor i rad innan jul. Men tror faktiskt inte jag missade så speciellt mycket ^^
På mellandags rean har jag spenderat allt för mycket pengar. Roligt med lite nya kläder, behövdes verkligen till min garderob. Men så nu har jag köp stop så att jag och Lena kommer iväg på något skojigt.
Nyår firade nere i Kungsbacka med Emilia och med mera folk. Hade en riktigt trevlig kväll, fast slutet var lite väl spårat, men inte konstigt efter det vi shotade, hehe.
Så det är la ungefär vad som har hänt. Massa små utflykter lite överallt, blandat med festande och jobbande. Lena och jag jobbar på våran nya blivande plan att komma iväg. Står väl ganska still just nu, men förhoppningsvis har den kommit någon vart i slutet av veckan.
Nu ska jag snart stänga ner dator och sova lite. Klockan ringer allt för tidigt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0