Snurrigt liv

Godmorgon alla glad!
Själv känns det som jag har vaknat alldeles för tidigt, börjar inte jobba fören kvar i 4 och vad ska jag göra alla timmar fram tills dess? Ska iaf hinna med att göra dagens träning, för än så länge håller jag mitt nyårlöfte hyffsat bra. Men det har ju bara gått 2 veckor.. ;)
Just nu är allt så himla snurrigt. Precis allt. Har knappt något jobb längre, har än så länge 48 timmar bokade, vilket inte är alls mycket och halv januari har snart gått. Har börjat söka hästjobb bortanför Sveriges gräser, just nu känns det jäkligt lockande att börja jobba med något roligt långt bort här ifrån. Men får väl se om någon hör av sig^^
Killen som säger att han gillar mig, verkar inte bry sig ett skit. Frågade igår vad det var mellan oss egentligen, fick tillbaka svaret att jag var sjuk. Känns riktigt bra. (Y) Sen att vi aldrig träffas gör ju inte direkt saken bättre. Verkar som jag gjorde min chansning och den gick åt helvete. Men vad har jag att sakna? Börjar faktiskt vänja mig detta ensamma liv. Och hoppas verkligen på att jag och Lena kommer iväg i slutet av febuari. Sprutan är bokad så vi ska ta den på fredag, halv 11. Men sen måste vi ta en till innan vi åker med 1 månads mellanrum. Så det är ju ett steg på vägen, vi ska sätta oss någon dag och titta på om vi hittar något som passar oss. Har iaf något att förhoppningsvis se fram emot! :)
Nu är det dags för frukost..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0