Godkvällens blogg.

Kände att det var dags att göra ett litet inlägg här. Inte för att det finns så mycket intressant att berätta men ändå..
Kan ju knappast säga att jag jobbar mycket för tillfället. Går mest hemma och skrottar, tittar på mina serier som jag har börjar kolla på. 90210, Entourage, Californiacation, Desperate Housewives, Heroes och OC står på nerladdning m.m. Har även hunnit titta igenom en hel del filmer. Så ja, ni förstår själva att jag har fullt upp. Det tråkiga är att jag snart har tittat igenom alla säsonger av alla dessa serier och måste nu då hitta annat som kan ersätta detta. Men vad? Har sökt lite jobb, men har inte speciellt stor förhoppning på något av dem. Grejen är ju den att jag har ingen aning om vad jag faktiskt hade velat jobba med, och har ju ingen utbildning för något, förutom hästskötare. Men det jobbet jag fick där var ju riktigt dåligt betalt, även för att vara ett häst jobb. Men får väl hoppas att turen kommer till mig någon gång.
Till helgen hoppas jag att det händer något riktigt roligt. Typ vad som helst. Jobbar dock delat på lördagen, men det har ju inte riktigt hindrat mig förut.. ;) Men vi får väl se vad som kan hittas på.
Nu blir det något avsnitt Californiacation innan det blir dags för skönhets sömnen.
Godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0