Bra dag :)

Tisdag idag, sista dagen ledigt innan man på börjar i hemtjänsten. Redan jobbat 6 veckor nu, tiden bara springer ifrån mig...
Planeringen av resan har lugnat sig lite, nu har det värsta chocken av att man har bokat lagt sig. Nu är det bara att invänta att man ska få resefeber, vilket jag nog garanterat kommer att få. Ska träffa de andra tjejerna snart, så vi kan pratat om hur underbart detta kommer bli. Det största problemet blir packningen. Vi får bara ha med oss 20 kg, + 5 kg handbagage. Ingenting med andra ord. För det fyllde jag LÄTT när vi åkte till Thailand. Blir att välja och vraka mellan kläderna, bara ta det finaste, eller nåt^^.
Men detta känns faktiskt väldigt bra nu, ser fram emot detta huuur mycket som helst. Komma iväg från detta land, endel människor som finns här. Fly verkligheten och leva precis som man själv vill! ;)
Nu ska jag snart iväg till stallet x2. Jag och Ninna håller på och rida in den lilla hingsten, går faktikt riktigt bra! Har ridigt honom i både trav och skritt med ledare. Idag blir det nog samma, fast utan ledare. Se vad han kan tycka om det. Sen blir det vidare till Paysan, ska ta henne till Leabo och hoppa lite. Jenny och Nessan ska också följa med, alltid roligt med sällskap! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0