Nervös.com

Som jag sa, helt plötsligt är det söndag och man har avklarat hela sin arbetsvecka, för denna gången. Känns skönt att vara ledig imorgon, man behöver det för att kunna ladda krafterna till nästa gång. För att kunna orka med dårhuset, vilket det bokstavligt talat är ibland.
Menmen, söndags kväll och har fortfarande lika många tankar i huvudet. Imorgon gäller det, imorgon kommer jag boka en flygstol till andra sidan jordklotet. Till en plats där knappast inget är som i Sverige. Ena sekunden är jag hur pepp som helst, och taggad till tusen. Sen tänker man lite på det som man lämnar bakom sig. Speciellt en person som trots alla försök ständigt finns i huvudet. Men man kan inte riktigt stanna hemma och fortsätta leva på det hoppet. Som endast finns från min sida, vad jag vet. Men 1 år, har det gått 3 år är 1 år bara en bagatell. Men det får framtiden utvisa. Jag tror på att allt som händer, händer med en mening. Och är allt menat för att "det ska bli så", så kommer det bli så, tids nog. Gäller bara att ha tålamod.
Men imorgon bokas det, tror inte jag kommer kunna somna ikväll. MEN FY FAAAAAAN VAD ROLIGT DETTA SAK BLI!!!! :D

"You can only be free, when you have nothing to lose!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0