Livet rullar på..

Tiden rusar iväg från mig, har redan gått 1 vecka + 1 dag sen vi bokade resan. Men har faktiskt börjat ordna med lite små saker. Som att, säga upp mitt abonemang på telefonen, bokat ny vaccin tid, (jag tog ju 2 sprutor innan vi åkte till Thailand, så nu är det dags för den 3 och sista sprutan), ringt och kollat med försäkringsbolag, (så man vet vad de kommer kosta). Fixat boende till min älskade missitissi, fixat så att någon tar mitt internet och betalar en summa för det. Och även lite annat små plock. :)
Så nu är det bara att boka försäkring, fixa Working Holiday Visum (det som kostar pengar): och att antagligen sälja min pärla, kvar. Är ändå en bit på vägen nu, och ju mer man ordnar med desto närmre tanken "det här är fan sant, jag SKA åka iväg". Tiden fram tills det är dags att åka, kommer gå ruskigt fort!
Menmen, livet i Sverige har ändå inte riktigt stannat äv än. Även fast man nu jobbar hela veckan + helgen. Sen blir det ut i hemtjänsten nästa vecka!
Men nu i helgen var jag ledig, så då blev det party party med "gamla" godingar som man knappt har träffat sen högstadiet. Men det var riktigt riktigt roligt/trevligt! Blev dock ett x antal teqila shot för mycket, men som sagt, roligt som fan hade vi!! :D
Nu ska jag äta kvällmat och sedan blir det stallet och rida min fin fina häst. Hon är lycka på hög nivå! <3


Paysan i våras när jag började sätta igång henne. Dock väldigt
mycket vinterpäls kvar, men lika söt ändå. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0