Live your own life, you will die in your own grave!

Måndag kväll nu då, har jobbat första kvällen för denna veckan. Nu jobbar jag 6 av 7 dag, vilket då inkluderar helgen. Känna alltid lite tufft i början av veckan, när man vet hur många timmar man ska tillbringa på dårhuset. Men helt plöstligt är det söndag.
Har även haft en riktigt lyckad helg. Hade egentligen tänkt att bara ta det lugnt hela helgen, så fredags kväll var det stallet som gällde. Sen lördags åkt jag först ut till hingsten och Nina hoppade upp på honom för första gången. Gick super bra! Sen var det tänkt att åka till de andra stallet med, men efter att blivit tjatad på i ca 2 timmar att jag skulle komma på förfest, så taggade man för det ist. Förfest med typ 10 killar och 1 tjej, haha. ^^ Men var riktigt trevligt, och hade hur roligt som helst inne på Sigges med! Även fast det kanske blev lite för mycket alkohol för oss. Men det är så de ska vara! Och själva kvällen kunde inte ha slutat bättre heller, efter som jag fick spontan besök klockan 5 på morgonen, mysigt mysigt mysigt.!
Planerna för hösten pratas det om för fullt , och även tänkter för fullt , och pratar med dom andra 2 tjejerna. På ett sätt känns det konstigt, med tanke på att det alltid är jag och Lena som har pratat om allt detta. Att nu prata med 2 andra om det, och veta att det BLIR ALLVAR, om jag bara bestämmer mig för det. Men allt med Lena verkar vara ett skrivet kapitel. Men efter att blivit ljugen rätt upp i ansiktet i 2,5 år, så är det sista jag behöver vänner som gör desamma.
Men som sagt, Australien i höst? Låter inte helt fel om jag får säga det själv. Varför inte ta chansen när man väl har den? Varför inte göra något som du aldrig kommer ha chansen att göra igen? Det finns mer anledningar som talar för det, än emot det! Dags att ta den största risken hittills i livet?

En mening som snurrar i huvudet denna kvällen:

LIVE YOUR OWN LIFE, YOU WILL DIE IN YOUR OWN GAVE !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0