Party och hästar!

Torsdag och röd dag, men märker ingen skillnad med tanke på att jag typ inte jobbar något alls för tillfället. Det enda som jag märker är att det är mer party party för min del, och det gillas ;) Imorgon blir det antagligen Halmstad, Lördag styr jag bilen mot Varberg för att träffa Emilia och gå på Håkan, följt av utgång i Göteborg! Tagga, tagga! :D Söndag lär det antagligen bli Sigges, så ni hör ju själva hur bra detta låter?!
Men idag ska jag faktiskt göra något vettigt också, ska iväg och titta på en hingst som en vill ha hjälp med att rida in + köra in, den tjejen som hade en annan häst som hon ville ha hjälp med, men som antagligen kommer att säljas nu. Men nu vill hon ha hjälp med andra hästar + att hon skulle köpa en ny häst som jag också skulle få hjälp till med isf. Bara till att hoppas att hon gillar mig, för jag har verkligen tyckt att det skulle vara jätte roligt att komma igång igen! Red Nessan igår, och efter att inte ha "ridigt ordentligen" på 1 år, kan jag lova att det känns i magen idag, haha! Men om inte annat kommer jag kunna rida Nessan ett par dagar i vecka, och det är ju alltid något. :)
Funderar om man ska åka till Paysan en sväng, men beror på om mina ridbyxor hinner torka eller inte..
Men iaf, håll tummara för det går vägen ikväll med hingsten, det gör jag iaf! :D


Håkan Hellström, Halmstad !!


Älskade gamla dam . <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0