Life is great!

Dags att uppdatera lite om vad som händer i livet.
Inte för att jag kan påstå att det är så mycket, förutom fest, fest, fest. Sen kanske lite mer fest.
Var nere i Malmö förra veckan, måndag - fredag. Helt underbart att komma här ifrån. Men bodde ute i Jonas sommarstuga i Falsterbo. Testade på saker som man aldrig trodde att man skulle göra, haha. Men något måste man göra för att inte dö av uttråkning.
Sen var det Sigges på lördagen, helt okej, men inte lika bra som det var förra helgen då det var premiär. Sen upp och jobbar klockan 06.00 på söndagen, och eftersom jag klarade det, så klarar jag nog så gott som helst nu. Iaf när det gäller sånt. Nu i helgen står vi inför svåra beslut. Antingen hel helg i Halmstad, eller födelsedags fest eller fegenfestivalen. Men eftersom det sista alternativet ger mig rysning, så tror jag vi skippar det. Bad memories.
Vad händer annars då?
Jag börjar gå på mitt sommar schema om lite mer än 1 månad. Kommer jobba typ 96% de första 5 veckorna. Så då blir det inte mycket till fritid. Jobbar 3 av 5 helger. Pengar, pengar, pengar. Denna lägenheten sägs upp antingen 1 juni eller sista. Vart jag ska ta vägen då vet jag inte, eftersom mamma, utan att överdriva, hatar mig nu förtiden. Hon vill iaf inte ha mig i sitt liv, vilket hon har sagt bokstavligt till mig. Känns as nice (Y). Efter sommaren är det dags för drastiska förändringar, om jag inte ska fastna här för resten av mitt liv. Har mina planer, men får se hur det går med dom. Ska iaf göra mitt bästa för att komma till värmen i december.
Det här med killar har jag så gott som lagt på hyllan. Har alltid sätt mig själv som en "förhållande tjej", men tycker jag klarar mig väldigt bra på egen hand. Eller, helt och hållet fläck fritt är det ju inte. Vet vad jag vill ha men så länge jag inte kan få det, så tänker jag fortsätta hålla på så här. Och har verkligen en känsla om att det kommer lösa sig. Tids nog. Och gillar att gå i min bubbla att allt löser sig.
Om någon timme så är man tillräckligt trött för att somna. Fram tills dess så är det Desperate Housewives som gäller!


Underbara Thialand, precis som livet ska vara . <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0