Fredag imorgon, nice (Y)

Har precis kommit hem efter en kopp kaffe hemma hos Madde. Suttit och pratat utlandsresor, och blir man sugen, eller blir man sugen?! Så jävla underbar det hade vart och komma till sol, bad och ett x antal drinkar på kvällarna. Alltså, med andra ord leva härligt i 1 vecka. Och hade vi vart rika, så hade vi (jag&Lena) dragit på en resa nu innan vi börjar på vårat mördar schema för sommaren. Men eftersom vi första riktiga "något att ha lön" imorgon så är pengar inte direkt något som man skryter om just nu. Men inga boende = inget jobb för oss. Men nu i sommar kommer de iaf inte plocka bort mig eller Lena, för då är vi för en gångs skull viktiga för dom. Men skojar inte när jag säger att man verkligen börjar tröttna på att gå som timvikarie. Menmen, jobbet har gett mig en Thailands resa, och lever ändå exakt så som jag vill leva just nu, as nice. (Y)
Och imorgon är det då fredag, party party all night looong! Drar ner till Halmstad imorgon, och tillbaka för att vara i Gislaved imorgon. Gisledagarna då, så det kommer vara riktgit mycket folk där då. Så detta kan ju inte bli annat är toppen! Bara ett litet probelm, att jag hade 39,5 graders feber 2 dagar nu i veckan, och har fortfarande ont i huvudet /nacken och mår något fruktansvärt illa just nu. Bara tanken på att dricka alkoholiga drycker får mig att vilja spy. Detta är inte bra. Hoppas verkligen att detta kommer försvinna till imorgon, annars kommer det blir en hård kväll för mig. Men redbull vodka brukar ju alltid fungera i alla lägen. Om inte så är goda shotar en bit på vägen.
Nehe, kanske borde försöka äta något och se om det kan hjälpa? Men mycket, mycket tveksamt.


Thailand . <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0