First night out in Melbourne!

Hey!
2 dagen i Melbourne har gått. Men idag ska vi testa tryckte på staden på en onsdag! Eftersom det sägs att detta är staden som aldrig sover, så får det ju heller inte sova på lill lördag. Men trevligt folk träffar man alltid!
Och eftersom Jenny fyller år idag, så ska vi lyxa till det lite. Har köpt hem campangne och någon Aussie öl som vi ska fira till det med nu innan vi drar ut för att äta lite fin fin mat! :) Så vi hoppas på det bästa ikväll!
Har även tagit en titt i Cowboy staden, som jag kallar den. Hittade mig en vår jacka, vilket verkligen behövs om jag ska bli av med min förkyldning och hosta som kommer i sånt här vår väder. Men andra ord, vi alla saknar värmen i Bali!
Men nu är det dags att göra sig i ordning, för kvällens festligheter en onsdag! hahaha. You only life once, so take the chans and to the best of it! :)


Vackra staden Perth!


Hot girls!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0