4 dagar kvar!!

Då har fredag kvällen snart passerat, och har även lyckas ta mig igenom denna dagen. Haft små saker att göra hela dagen faktiskt! :)
Vaknade 07.20, för att skicka iväg Alma till skolan. Sen blev det stallet, har sakta men säkert börja ta förväl av Pay. Kommer sakna henne någon fruktansvärt och hålla tummar och tår för att hon ska finnas i stallet sen när jag kommer tillbaka från mitt äventyr. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Kajsa har lovat att hon ska åka till henne någon gång i veckan och pussa lite på henne från mig.
Börjar bli lite väl jobbigt med alla dessa förväl just nu. Till allt och alla får man säga "Vi får se när vi träffas nästa gång." Men ikväll är nog första gången denna veckan som jag kände "fy fan Matilda, om 4 dagar är du på väg till Bail med 2 super tjejer, och ni kommer ha såå jääääävla roligt!" Och jag vet att vi kommer ha riktigt roligt där med. Se bara de 2 veckor i Thialand som jag hade. Helt oförglömliga, och allt trevligt folk man träffade. Det är bara lite så nu när man snart lämnar landet och säger förväl till allt, som är den jobbiga biten i det hela. Men kommer bli toppen sen, det är jag säker på! :D
Men sen så var jag en runda i Gislaved, hämtade Maja som ska få tillbringa helgen med sina kära syskon. Lagade mat, grillat lyxade vi till det med. Sen blev det bara mys i soffan framför Idol och en bra film.
Imorgon ska jag dricka alkohol bara för att. Har sprit som behövs drickas upp, haha.
Dessutom är detta nu 4:de sömnlösa natten som har börjat. Har inte sovit mer en kanske 4 timmar nu på dessa nätter. Alldeles för lite för mig.. Men kan verkligen inte somna. helt omöjligt är det... =/
Men i vilket fall som helst nu, så säger jag godnatt till er andra! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0