Äntligen lördag!

Vet inte hur man ska börja, 5 dagar kvar till jag äntligen fyller 20? Eller bara 17 dagar kvar tills vi ger oss iväg på ett äventyr för livet? Vet inte vilket som är bäst, men längtar efter båda datumen gör jag!!
Idag är det då lördag, fullspäckat schema. Efter jag har ätit upp min frukost, så ska jag baka en vitchocklad kladdkaka, har aldrig gjort den förr men den ser väldigt god ut på bilden, haha. Sen ska jag bege mig iväg till stallet för att rida 1 st häst. Väl hemma igen så blir det dags att börja göra sig i ordning för kvällen. Idag kommer massa folk + släkt hit, i största del för att fira mig av anledningarna ovan. Ska äta god mat och dricka god dricka med mycket trevligt sällskap. Den perfekta lördagskvällen helt enkel! Får sen om vi styr kosen till Sigges sen med. Och pluset i kanten är att man självklart fick jobb imorgon. Tur att man är hård och inte blir bakfull, för klockan ringer tidigt tidigt imorgon. Men tyvärr har man inte pengar i överflöd så att man har råd att tacka nej. Men har ju festat och jobbat dagen efter 100000 gånger, så kommer nog ta mig igenom morgon dagen också. ;)
Det enda som inte är bra, är min dunderförkyldning som bara blir värre och värre. Och den lär inte blir bättre efter denna helgen...
Men lika bra att starta denna dagen, kommer bli stessigt i slut endan i vilket fall som helst, haha.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0