Malmö 9-11 september!

Då har man varit hemma från Malmö i 2 dagar. Men har varit på sånt pissigt humör sen jag lämnade staden så hade jag skrivit ett inlägg så hade allt bara blivit deppdeppdepp, hehe. Men just nu känner jag mig redo att skriva om den galna helgen i Malmö.
I fredags då, jobbade till 1. Kom hem, duschade, sminkade mig och stresspackade. Vid halv 3 lämnade jag Smålandsskogar och körde för att möta Ade i Landskrona. Efter att ha stressat Ade i ca 1 timme skyndade vi oss vidare till Malmö för att åka hem till Jonas där förfesten skulle vara. Väl där kom Sofia dit och även en kompis till Jonas kompis, Pontus. Så trevligt folk, god dricka, en superstämmning och alla taggade till tusen. Fredags kvällen kunde faktiskt inte blivit så mycket bättre. Hade en riktigt rolig kväll, ute i Malmö. Så allt slutade hemma hos Jonis med ett väldigt snurrade huvud, haha.
Lördagen var den mindre bra dagen. Vaknade upp med huvudvärk, illamående och en allmänt pisstillstånd. Och jag som ALDRIG blir bakis, haha. Men vi, jag och Jonas, vaknade till liv och gav oss iväg till systemet, haha. Men fy fan. Måste sätt riktigt roligt ut när Jonas kommer vinglande med en systemkasse i handen, haha. Och han var helt övertyggad om att han fortfarande är full, fast klockan var typ halv 1 på dagen.
Men så vi lägger oss för att vila lite och tagga till för kvällen. Lite, blir för mig från kl 1 till halv 5. Så vaknar och mår lite bättre så då är det bara till att göra sig iordning för vad kvällen har att erbjuda.
Vid 7 tiden kommer Sofia och jag gör mitt bästa för att glömma mitt illamående. Men mådde riktigt dåligt hela kvällen. Minsta lilla dricka kändes det som jag skulle spy av. Usch. Men ändå någorlunda taggad när det är dags att dra ut. Och väl ute kan man bara säga att allt spårar ut.
På söndagen lämnade jag Malmö med tårarna i ögonen och en dålig magkänsla. Kommer sakna Ade, Sofia och Jonas som jag har lämnat där. Kommer sakna dom något fruktansvärt.
Speciellt Jonis, som är bland de bästa personerna som finns i mitt liv. Som alltid har sagt "Det löser sig Matilda". Kommer sakna det. Jätte mycket. Men hemma är jag nu, med Jonas skånska dialekt som sitter kvar i huvudet. Hoppas verkligen att dessa 3 människor finns kvar exakt där jag lämnade dom, när jag kommer hem! Eller, ni har egentligen inget annat val. Jag kommer komma ner till Malmö för att besöka er och hoppas på att få en ännu bättre helg, så fort jag kommer hem igen!! ♥♥

Bilder från fredagen:


Adelina . Loove ♥ ♥


Sofia. <3


Pontus. :)


Suddig, men jaja. Jag & Jonis. <3


Pontus & Jonis. <3


Bilder från lördagen:


Jag & Sofia. Loove ya ♥


Robban & Glenn . :)


Robban & Jag . :)


Robban, Glenn & Jonas. :)


Meee!


Vänner efter konstig omstädigheter, haha. Älskar dig vännen. ♥ ♥

Mer bilder lär komma upp, iaf på Facebook. Väntar bara på att Sofia ska komma hem från Ayai Napa och skicka alla bilder som hon tog till mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0