5 dagar kvar!!

5 dagar kvar. Helt sjukt. 5 dagar kvar. Förstår inte vad som har hänt med dessa 70 dagar som har jag för mig att det var första gången jag räknade. Men tisdag 10.45 sitter vi på flygplanet och väntar på att det ska starta och flyga iväg. 23 timmars flygresa sammanlagt. Var av 2 mellan landningar, första i Frankfurt 2 timmar, och andra i Hong Kong 5 timmar. Kommer nog bli smått drygt, men kommer lätt bli värt det när vi väl är framme i Bail! Väl där framme så kommer klockan vara 15.45, och 8 timmars mellan skillnad. Har hotell bokat först natten, skönt att vet vart man ska!. Och efter vad vi har hört ryckten om kommer vi ha 2 riktigt galna veckor där. wiiiiieeee.
Almas 8 års dag igår blev lyckad. Vi åkte ner till Halmstad vid 5 tiden för att gå på bio, se Smurfarna 3D i Halmstad. En väldigt gullig film, fick tårar i ögonen flera gånger. Men det har jag ca 10 gånger om dagen, och har haft det hela veckan. Som sagt, är väldigt känslosam just nu.
Mamma och gänget lämnade Sverige igår för att ge sig iväg till Skottland. Faktiskt ganska skönt att det bara är jag och Alma hemma. Vi gör som vi själva vill. Har bäddat upp bäddsoffan och sover framför tv, haha. Men imorgon ska vi hämta Maja kl. halv 4 i Gislaved. Så hade det inte varit för att jag är något fruktansvärt fest sugen, så hade jag faktiskt sätt fram emot helgen. Men ist är jag taggad till tusen, även fast jag har försökt att ställa in mig metalt hela veckan att jag inte ska festa i helgen. Men har misslyckat med det. :(
Eftersom min älskade dator har krachat, så har jag ingenting att fördriva kvällen med. Eller, 8 avsnitt SvenssonSvensson som vi la över igår på ett USB-minne, men självklart vill jag kolla på något annat bara för att jag inte kan. Men så jävla typiskt att datorn kraschar 5 dagar innan man åker. Hoppas att Gusten kan göra något åt det. Håller tummarna!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0