UpUpAndAway! :D

Imorgon smäller det. Imorgon ska vi mötas i Smålandsstenar ungefär 06.45, sedan vidare mot Landvetter där planet ska gå 10.45. Först mot Frankfurt, med en mellanlandning 2 timmar. Vidare mot Hong Kong där mellanlandningen ligger på 5 timmar. Så 23 timmar senare ska vi vara framme i Denpasar i Indonesien, och efter utcheckningen av väskor och saker, så ska det ta oss 5 min till vårat hotell. Så man kan verkligen säga att jag har ett långt kommande dygn framför mig. Men är verkligen taggad till tusen nu, detta ska bli så jääävla roligt! Men har ändå varit ledsamt idag. Lämnat Tovis hos pappa, så sagt förväl till henne.. Kommer sakna min älskling! <3
Var i stallet och tog farväl av Paysan. Kommer sakna henne också, men hon har verkligen givit mig en helt underbar sommar! Så hoppas hon finns kvar i stallet när jag kommer tillbaka! <3 Konstigt på ett sätt hur djur kan börja betyda så mycket för en. Men älskar verkligen dessa 2 varelse.
Men tror det börjar bli dags att lägga huvudet på kudden och försöka nanna lite. Har som sagt en lång dag framför mig!!


Världens finaste missetisse. <3


.. Världens finaste hestapålle! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0