Börjar dra ihop sig!

Idag har det slagit mig på allvar att jag snart lämnar trygga Sverige. Har väldigt länge hållt nedräkning om hur många dagar det är kvar. Men som idag, 15 dagar kvar, men 15 dagar låter ju ändå ganska mycket! Men så tänkte man 1 steg längre idag. 15 dagar, imorgon 14 dagar. 14 dagar = 2 veckor!! 2 veckor går huuur snabbt som helst! Steg 2 blev, nästa onsdag åker mamma, Janne, Jeanet & Per iväg till Skottland. 1 vecka och 2 dagar kvar. Sen åker vi på tisdagen där på. Fattar ni?! Helt sjukt. Verkligen helt sjukt. Det är verkligen nu inte lång tid alls kvar tills vi åker hemifrån till andra sidan jordklottet med 2 superhärliga människor. Men det är knappt ingen tid alls kvar hemma. Nu kommer det bara swicha till så är det kvällen den 19 september. Kvällen innan avfärd. Usch. Har sagt detta innan, men det är verkligen skämmande och spännande på samma gång. Och helt plötsligt känns det som man har hur mycket som helst att göra, och alldeles för lite pengar på kontot... Men så fort bilen är färdig lagad är det dags för den att läggas ut på blocket. Vilket kommer ge mig en hel del pengar! :)
Nu ska jag ge mig iväg till stallet för att pussa på min lilla tös, men ridningen får vänta tills imorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0