Riktigt bra 20 års dag! :)

Då har man fyllt 20 år idag och jag har verkligen haft en toppen dag! :) Fullt upp hela dagen, och fått massa fina presenter.
Först kom Anna, Eva och Inger och hälsade på och drack kaffe + fikade på morgonen. Fick massa bra och ha saker att ta mig sig på resan utan av dom. Dels ett reselakan, imodiumtabletter, compead plåster, mer mag tabletter, vätske ersättande m.m.
Sen vid halv 1 hade jag bokat tid för klippning och slingning. Och blev faktiskt riktigt nöjd denna gången! Håret blev lite ljusare, och blev av med allt det slitna. Alltid lika härligt är det. Ni kommer få se bilder efter helgen.
Sen tog jag brumbrum bilen till Gislaved för att inviga systemet, haha. Blev en nota som slutade på 4 siffrigt, och ett grattis från kassörskan, haha. Så nu slipper jag vodkan i helgen, och köra på goda cider och shotar! :D
Väl hemma kom det ännu mer gäster, för att äta god mat och ha trevligt. Mormor kom med ännu mer bra och ha grejer, solskydd, aftersun, värktabletter, mosquito salva och någon jätte bra hostmedicin m.m. Av mamma fick jag Australienska pengar, AUD, verkligen jättre bra att ha i början! :) Fick även en necessär av Alma. Så mycket nöjd med allt jag har fått! Men även mera saker, haha ^^
Så nu ligger jag och ska alldeles strax sova. Ska jobba till kl 1 imorgon. Sen så ska jag bege mig till Malmö för att ha riktigt roligt! Ska möta Ade på vägen, och Sofia i Malmö. Sen så beger vi oss till Jonas som fixar resen av planeringen, haha. It's gonna be craaaazy! :D Är verkligen taggad till tusen!!!


En mycket glad Jonas från förra gången jag var nere i Malmö..
Undra vad anledningen är? Hahaha!


Som sagt, en riktigt härligt vecka i Malmö / Falsterbo var det.
Nu hoppas vi på favorit i repris! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0