En dag i "bilder"

Hade tankt att ladda upp min dag i bara bilder, men internetet ar cpigt, (laddar inte, fruktansvart irriterande), sa antar att det far bli ett vanlig inlagg med mitt babblande om allt och inget.
Men har faktiskt varit pa ganska bra humor idag. Vilket jag har saknat de senaste veckorna. Tog en lang och fortjanad sovmorgon, tror jag lamnade sangen vid 12 tiden for att fixa frukost. Som jag brande, hehe. Skulle gora macka skinka, ost och ananas, men lamnade det inne liiite for lange, sa hela botten var sonder brand. Sa det blev, skink ost och ananas till frukost. Kollade pa nagot avsnitt SvenssonSvensson, som alltid far mig pa bra humor. Duschade, gjorde mig i ordning for att lamna huset. Var ute pa en promenad i St. Kilda pa 1 timme. Gillar verkligen att bo har. Det ar sa harligt att man bara lamnar huset, och sa ar man vid havet. Underbart harlig kansla! Och det ar sa fint pa kvallarna ocksa. Havet, man kan se staden, vagorna, sol nedgangen. Lugnar bada kropp och sjal. :)
Stannade pa hemvagen for att handla lite nodvandigheter. Hem, lagade kvallsmat. Stekt fisk, kokt potatis och sas. Mums. Gjorde aven kladdkake muffins. Alskar att baka, men ar inte ett lika stort fan av att ata det. Sa ska ta med mig nagra till mina kara jobbarkompisar imorgon. Sa far hoppas dom gillar det. Appelkakan som jag gjorde forra veckan var uppskattad, sa far hoppas pa det basta!
Sa har sitter jag. Har forsokt det dar med bilderna i over 1 timme. Halv kollat lite pa ett avsnitt Morden i Midsomer. Ogonen borjar bli lite trotta, sa blir val snart sangen. Maste upp i tid imorgon. Med tanke pa att manniskorna jag bor med drog ner mig i skiten, sa maste jag fixa internet imorgon. Ska aven forsoka hinna med och klippa mig. har forhoppnings vis en rolig helg framfor mig! Can't wait!
Nehe, bilderna kommer har:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Take care! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0