Goodmorning

Har precis vaknat har borta pa andra sidan jorden. Det ar sa harligt nu nar jag antligen kan sova utan att hosta stup i kvarten. Forsta hela riktiga natt somnen pa jag vet inte hur lange. Skont att veta att det gar pa ratt vag.. :)
Gardagens humor har smittat av sig pa dagens humor. Vill bara stanna kvar i sangen och tycka synd om mig sjalv. Saknar min familj gor jag. Nagot fruktansvart mycket. Gud, att vara "vuxen" ar verkligen inte sa roligt som man tyckte nar man vara liten.
Men dags att se lite positivt pa saker. Ska jobba idag, och jobbar med Tash och Angela, gillar bada 2 skarpt. Och vi har alltid lika roligt tillsammans. Borjar klockan 1, och stanger med Angela vid halv 8. Tiden gar fort nar man har roligt. :)
Sen hem, laga kvallsmat. Tror jag ska gora kycklig risotto ikvall. Kopte ingredienser till det harom dagen, sa ar val lika bra att anvanda det. Det tar bara san tid, och man maste rora, rora och rora lite till. Men alltid blir det lika gott!
Imorgon kommer antagligen Jenny och Gabby over. Tror det ar precis vad jag hade behovt. Lite trevligt sallskap.
Traffade Gabby forra mandagen. Gick och tog en kaffe langs stranden. Hittade ett annat mysigt stalle dar vi at middag. Bara pratade hela tiden om livets stora fragor. Riktigt trevligt var det.:) Jenny har jag inte traffat sedan vi skiljdes at pa stationen i City nar vi hade kommit hem fran Cairns. Sa blir roligt att traffa henne igen! Om dom nu kommer..
Nehe, magen borjar kurra och det borjar bli dags for frukost och mitt super piller!
Take care! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0